keskiviikko 25. heinäkuuta 2018

Vlogi: Kuinka minusta tuli taloudellisesti riippumaton (osa 2).




Julkaisin vähän aikaa sitten vlogin alkuosan `Kuinka minusta tuli taloudellisesti riippumaton`. Se löytyy täältä.

Olen kuitenkin ollut hyvin, hyvin, hyvin kiireinen. Oikeasti olen tehnyt lapsilleni (joilla itsellään siintää youtube täheys) youtubevideoita aiheesta petshop, Brain Blasterz haaste, seuraan poroa video. Ja koska ostin lastensuosikki GoPro Hero kameran, niin nyt itse maksan tyhmyydestäni. Jokainen lapseni haluaa toki oman kanavan, vai oletteko nähneet 8 -vuotiaan pelaajapojan kanavalla petsien leikkejä? No, kuulemma menee maine. Nyt on valmista edes osittain, vaikka esim. kaksi lastani tekevät videomateriaalia taukoamatta (kyllä koneeseen piti käydä tänään ostamassa lisämuistia, kun editointi eli minä olen liian hidas ja siksi koneessa on liikaa materiaalia odottamassa). Toki kanaville piti tehdä omat introt ja toisen kanavalta ei saa ottaa yhtään kohtaa kopiomalla. No olen oppinut. Ja hauskaa hupia on lasten kanssa ollut.

Olen myös saanut editoitua jatko-osan edelliseen videoon: Kuinka minusta tuli taloudellisesti riippumaton (osa 2)? 


Olkaa hyvä! Muista tilata kanava!



Youtube kanava Puoli miljoonaa pääomaa. Muista tilata kanava! 

*Kokeile säästölaskuria Sijoittamalla voit vaurastua nopeammin kuin uskoitkaan. Säästä kuukausittain tai jätä kertasumma kasvamaan. Katso säästölaskurimme avulla, kuinka nopeasti se voi sujua.*

4 kommenttia :

  1. Minkalaisia juttuja teet sen osakeyhtiön kautta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Teen yritykseni kautta ihan samoja juttuja mitä tein ennen yritystäkin. Suomessa tekeminen ei ole yritysmuodosta tai sen puutteesta kiinni. Mutta jotenkin itse aloin miettiä esim. pääomasijoittamista enemmän yrittäjämäisemmin, enemmän ehkä kunnianhimoisemmin, enemmän ammattimaisemmin kuin mitä olin aiemminkin tehnyt. Teen pääomasijoitusta ja lisäksi teen erilaisia kivoja lyhytkertoisia projekteja, joita haluan yrityksen kautta tehdä (harrastaa). Tuloni saan pääomasijoittamisesta, kaikki muu on extraa. Mutta minulla osakeyhtiö laajensi omaa ajatteluani. En enää automaattisesti mieti suppeasti vaan niin että saan juuri sen kaiken mitä haluan. Ja kun tähtäys on korkeammalla niin silloin tulee helpommin parempi suoritus...

      Poista
  2. Mukavaa että olet saanut lapsetkin mukaan. Sinusta taitaa tulla täysipäiväinen videoeditoija :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Minun lapset ovat tosi tehokkaita. Pitää minunkin lisätä kerroksia, että pysyn perässä. Mutta oikeasti tuolla GoPro kameralla saa aktiivisten lasten kaikki ideat toteutettua (toki saa kypärään kiinni ja se esim kestää 3 metrin syvyydessä veden alla....). Ja lapset itse kehittelevät, tekevät ja kuvaavat videot. Minulla on vaan videoeditointi pienimmille (joista sain jo parhaan kiitoksen ikinä `äiti, sä olet niin paras, tää intro on ihan paras!`, kun tein sellaisen intron kuin poika itse halusi ja päätti)

      Poista