perjantai 12. helmikuuta 2021

Haaveesta totta? Vai uskallanko?


Minulla on haave. Se ei liity mitenkään talouteen, mutta taloudellinen vakauteni antaa minun haaveilla yllättävistäkin asioista. Tai no yllättävistä ja yllättävistä, kun olen kuitenkin haaveillut samasta asiasta jo yli 10 vuotta. Haave on ollut siis jo pitkään ja välillä elämän muiden osa-alueiden ollessa pinnalla, tämä kyseinen haave on jäänyt täysin taka-alalle.


Nyt olen työstänyt haavetta konkreettisesti jo ainakin puoli vuotta niin,  että se olisi joku päivä osa arkielämääni, eikä pelkkä ajatuksissa oleva herkkä toive. Ajatukset ovat myllertäneet. Onko liian aikaista toteuttaa haave? Onko minusta siihen? Olenko aivan kahjo? Mutta vaikka ajatukset käyvät syvälläkin, aina vaan haave vaan jaksaa ilostuttaa. Ja välipäätös on aina, kyllä minä haluan kokeilla toteuttaa haaveni. Jopa ajankohta voisi alkaa olla hyvä NYT. 


Onko muilla haaveita, joita ei ehkä edes uskalla sanoa muille ääneen? Minä en vielä uskalla sanoa haavettani ääneen, mutta minulla on elämä menossa haaveen suuntaan yllättävällä vauhdilla.... kyllä, haaveilu lisää onnellisuuttani!


#haaveiluonihanaa #haaveestatotta #onkominustasiihen




Ota seurantaan myös 

Blogi https://puolimiljoonaapaaomaa.blogspot.com/ 

Youtube https://www.youtube.com/channel/UC84AgT_R1AP28WKBfnneIFw

Instagram @puolimiljoonaapaaomaa Kiinnostaako yhteystyö? Laita sähköpostia puolimiljoonaa.paaomaa@gmail.com Mainostajille https://www.youtube.com/watch?v=JoCe27YB5hI

 

 

* Turvallinen testivoittaja. OK Moneyn pikalaina 50-2100 € tutkimusten paras. Hae linkistä! *

2 kommenttia :

  1. Mihin sun kivat vlogit ovat hävinneet?! Mitä sinulle (ja sun sijoituksille) kuuluu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Tarja. Kivaa, kun joku muistuttelee vlogeista. Minulla on nyt ollut toinen aihe pinnassa ja aika on tainnut kulua inspiraatiossa siihen aiheeseen. Vlogit ovat kyllä taka-alalla muistuttamassa itsestään. Olen jopa meinannut tehdä niitä, mutta sitten olen miettinyt jotain ns. vlogisarjaa ja sitten uutta tunnaria ja uudistuksia ja hanke onkin kasvanut siihen hetkeen liian isoksi. Ehkä vaan jatkan entisellä tyylillä. TAI sitten teen haluamani uudistukset. Mutta kyllä niitä vielä tulee...

      Sijoitukset voivat hyvin ja niihin en ole arkielämässä oikeastaan keskittynyt. Eli sijoitukseni kasvat `itsekseen` hiljalleen. Muutoksia sijoituksiin en ole tehnyt ja korona aika on hiljentänyt minun muutostahdon sijoituksissa. Mitään tarvetta muutoksiin ei ole. Käteispositionkasvatus ei haittaa mitään. Olen oikein tyytyväinen nykyisyyteeni.

      Ihanaa kevättä!

      Poista