keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Tuloja talousbloggarina

Tuloja talousbloggarina

Olen liittynyt Trade Tracker mainostajiin puolisen vuotta sitten, vai voi siitä olla jopa 10 kk. No koska en saanut yhtään tuloja ensimmäisiin viiteen kuukauteen, en jaksanut kirjautua järjestelmään katsomaan edes tulojani. Lopulta poistin melkein kaikki mainokset.

Kirjoitin kuinka saat Trade Tracker mainokset näkyviin tekstin ja teksti löytyy tästä.

Kävin juuri äsken katsomassa tulojani ja tuloni olivat etusivulla 0 euroa. No leikin järjestelmällä lisää ja sieltähän löytyi osio tili - laskut. Ja mitä mitä. Olen saannut viime vuonna tuloja, kaksi liidiä, 16,75 euroa per kpl. Joten minulle on tiliytetty viime vuonna blogituloja 43,50 euroa (10 e liittymisbonus). Ja tilitys siis näkyi tililläni. Kiitos.

Eli minua saa onnitella, saan tuloja talousbloggarina. Kiitos. Ja toki lisään mainoksia takaisin blogiini.

Ja nyt vielä yritän ensimmäistä kertaa tehdä tähän tekstin sisään mainoslinkin. Kiitos Yläkoulunope.

*Ansaitse rahaa verkkosivuiltasi!
*Lisätietoa TradeTrackeristä

7 kommenttia :

  1. Onnittelut! Olet siis tienannut TradeTrackerilla yli kympin enemmän kuin minä. Mainostulojen lukumäärässä minä kyllä voitan, kun minulla rahat ovat tulleet pienempinä puroina. Joka tapauksessa aika tasaväkistä kamppailua tässä käydään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Onkohan meillä suunnilleen saman ikäiset blogit? Minun ensi vuoden tavoite on tuplata blogitulot eli sitten olisi tarkoitus mennä yli 80 euron vuosituloilla. Heh heh.

      Poista
    2. Ylitän blogin tuottosi omilla ostoillani, eli saan rahaa kun käytän rahaa pakollisiin menoihin :D

      Poista
  2. Vau, hienoa kuulla, että noilla mainoksillakin voi oikeasti tienata. Pitääpä laittaa itsellekin korvan taakse asia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista. Joku voi tienata mainoksilla. Itselläni ei ole suuret odotukset. Mutta jokainen euro on plussaa...

      Poista
  3. Onneksi olkoon! Olen itse koukussa kaikkeen turhaan pikku tienaamiseen ja tällä hetkellä mieltäni lämmittää mahtavat 0,45€ mainostuloja joita olen saanut tradedoublerin kautta! :D Mutta blogi onkin ollut pystyssä 1½kk. Loogistahan se ei mitenkään ole, mutta jotain kiehtovaa siinä on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinullahan on hyvä tulos. Minä en saannut senttiäkään puoleen vuoteen eli 0,45 euroa puolessa vuodessa on loistava! Tästä se meillä lähtee, rahan tuloa ei voi estää... He eheh

      Poista