sunnuntai 25. joulukuuta 2016

Sairas, mikä sairas!

Minulla oli joulua ennen perus kuume ja yskä ja jotain flunssaa, ihan perus vähän vain. Olin välissä kolme päivää terve. Ja nyt olen taas kuumeessa. Kolmatta päivää! (Minun piti saada kiva kolmen viikon joululoma)

Elämä on oikeasti kurjaa sairaana. Sitä ei tajua terveenä miten onnellisessa asemassa on. Jotkut ovat esim. pitkäaikaissairaita, ja minä möisin jo maani jos saisin kolmen päivän kuumeen alas ja entisen virran takaisin. Eihän näin ventti seis voi kukaan elää. Elämä on ihan kurjaa.

Teen kyllä uuden vuoden lupauksen, että en valita niin pienestä.

Aino mikä lämmittää on, että tietty maksujärjestelmä näyttää, että joulukuussa myyntiä tulee yli 35.000 euroa (tuo ei ole ihan varma tieto, kun en ole ihan varma laskeeko tuohon joulukuussa tapahtuva myynnin vai joulukuussa tulevat tiliytykset, mutta luku on niin kova että ihan sama, ja sairaana asia ei edes kiinnosta). No oikeasti tuokaan ei lämmitä. Haluan olla takaisin perusterve.

Lisäksi olen ollut niin maassa, että olen miettinyt että josko lähtisin ensi vuonna 4 kk ulkomaille talvella löhöilemään. Rahaakin siinä säästyisi kun Espanja olisi edullinen. Älkää kysykö, miksi valitsin Espanjan, en tiedä, kuumehöyryissä sitä vaan valitsee ajatuksen kulkuun jotain.

Että kuumetta pukkaa....

3 kommenttia :

  1. Meillä on myös sairastettu. 2/4 influenssassa ja 2/4 jossain toisessa virustaudissa. Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  2. Kyllä, ehdottomasti espanjaan talveksi.

    VastaaPoista
  3. Omassa mielessäni on Portugali. Tosin sairaana ei sielläkään olisi kiva olla.

    VastaaPoista